کمپرسور دیزل اطلس کوپکو
کمپرسور دیزل اطلس کوپکو
نوامبر 8, 2021
کمپرسور دیزلی معدنی
کمپرسور دیزلی معدنی
نوامبر 8, 2021
نمایش همه

کمپرسور باد دیزلی

کمپرسور باد دیزلی

کمپرسور باد دیزلی

کمپرسور باد دیزلی

بهترین مزیت در مورد کمپرسور باد دیزلی این است که می توان در هر مکانی از آن استفاذه کرد. کمپرسور سیار را می توانید روی کامیون خود نصب کنید، آن را در محل کار حمل و نقل کنید .

کمپرسور باد دیزلی به این دلیل محبوب هستند که قدرت بیشتری نسبت به کمپرسور های حمل دستی دارند. در بیشتر موارد، آنها بسیار شبیه به هم هستند، فقط با مخازن بزرگتر و قطعات پرهزینه تر.

کمپرسور باد دیزلی به راحتی به وسایل نقلیه یا کامیون ها برای یدک کشی به محل متصل می شوند و تقریباً همیشه موتور دیزلی دارند.

امروزه کمپرسور باد دیزلی باید انعطاف‌پذیری عملیاتی بالایی را برای ارائه موارد مختلفی از کاربردها در محیط‌های مختلف بر اساس دمای محیط، سطوح رطوبت، فشار کاری، ارتفاعات و پروفیل‌های چرخه بار نشان دهند.

سایر الزامات مربوط به کمپرسور باد دیزلی عبارتند از: قابلیت اطمینان عملیاتی بالا، ویژگی های خدمات خوب، اثرات زیست محیطی کوچک ناشی از سطح سر و صدای کم ابعاد فشرده و وزن کل کم.

کمپرسور باد دیزلی برای عملیات های ساختمانی و برای حفاری خارج از جاده استفاده می شدند. اکنون می بینید که آنها در بسیاری از برنامه ها و فرآیندهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرند . از موارد استفاده کمپرسور سیار تعمیر جاده، کار خط لوله، تقویت سنگ، سندبلاست، عملیات نجات و غیره.

این روزها کمپرسور باد دیزلی دیزلی سطح صدای کمتری دارند. بنابراین، این ماشین‌ها را می‌توان بدون تأثیر منفی بر مناطق پرجمعیت و مناطق نزدیک بیمارستان‌ها و غیره استفاده کرد.

ما کمپرسور باد دیزلی متعدد از انواع گوناگون از کمپرسورهای هوای دیزل سیار را برای فروش از انبار موجود داریم. همچنین کمپرسور باد دیزلی را برای کاربردهای ساختمانی و انفجار و کارهای جاده ای ارائه می دهیم. که هزینه‌های عملیاتی و نگهداری پایین، آلایندگی کم و مصرف سوخت پایین را ارائه می‌دهند.

کمپرسورهای سیار دستی

کمپرسور باد دستی کوچکترین و راحت ترین کمپرسورها برای جابجایی هستند. اگر نیازهای هوای فشرده شما برای کاربردهای سبک است، این کمپرسورها برای شما مناسب هستند. آنها در اندازه های مختلف موجود هستند و عمدتاً برقی هستند.