کمپرسور پیستونی
کمپرسور پیستونی
اکتبر 5, 2021
کمپرسور دیزلی MDVS 255 C
کمپرسور دیزلی MDVS 255 C
نوامبر 8, 2021
نمایش همه

کمپرسور هوا دیزلی

کمپرسور هوا دیزلی

کمپرسور هوا دیزلی

کمپرسور هوا دیزلی

کمپرسور هوا دیزلی، فشرده و مستحکم و قابل یدک‌کشی برای ارائه همان کیفیت بالای هوای فشرده در حین حرکت طراحی شده‌اند.

کمپرسور هوا دیزلی که برای پاسخگویی به شرایط سخت زمین‌های مختلف طراحی شده‌اند، این آزادی را به شما می‌دهند که از یک منبع مطمئن هوای فشرده در هر مکانی بهره‌مند شوید.

متداول ترین استفاده از کمپرسور هوا دیزلی برای نیرو دادن به ابزارهای هوا یا سایر ماشین آلات پنوماتیکی است.

ابزارهای کمپرسور هوا دیزلی محور استاندارد صنعت در بسیاری از کاربردهای صنعتی هستند زیرا صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی ارائه می دهند و قدرتمند و قابل اعتماد هستند.

مشاغل راهسازی و ساختمانی

کمپرسور هوا دیزلی اغلب برای کارهای عمومی جاده سازی و ساخت و ساز استفاده می شود، زیرا کاربران باید به سرعت و آسانی به ساختمان دسترسی داشته باشند.

کمپرسورهای دیزلی یک گزینه عالی برای ساخت و ساز هستند زیرا نیازی به نگرانی در مورد اتصال به شبکه برق ندارید.

استخراج معادن

کمپرسور هوا دیزلی می توانند نیروی مته هایی را که برای استخراج سنگ یا مواد دیگر استفاده می شوند، تامین کنند. همانطور که انتظار می رود، معادن اغلب دارای زمین ناهموار هستند، بنابراین کمپرسور باید محکم، متعادل و قادر به رسیدگی به شرایط سخت زمین باشد.

کار مرمت و محوطه سازی

کمپرسور هوا دیزلی در مکان‌های دورافتاده‌ای که ممکن است محوطه‌سازی و سایر کارهای بازسازی ساختمان انجام شود، استفاده می‌شود.

برقی یا دیزلی

کمپرسورهای برقی ممکن است سرمایه گذاری اولیه ارزان تری باشند اما به این معنی است که برای استفاده از تجهیزات همیشه باید به منبع تغذیه تکیه کنید. این ممکن است در مکان های ساخت و ساز از راه دور یک چالش ایجاد کند.

کمپرسور هوا دیزلی با موتور دیزل یک گزینه همه کاره هستند و اغلب می توان آنها را با ژنراتورهای یکپارچه که می توانند برق را برای روشنایی برق و ابزار الکتریکی در محل تامین کنند، نصب کرد. هنگام انتخاب کمپرسور هوا دیزلی، توجه به استانداردهای آلایندگی و ایمنی نیز مهم است.

جریان و فشار

باید در نظر بگیرید که کمپرسور هوا دیزلی شما برای چه نوع کاربردهایی استفاده می شود. از آنجایی که شما فقط به این کمپرسور هوا دیزلی در مکانی خارج از محدوده تکیه خواهید کرد، مهم است که به اندازه کافی قدرتمند باشد تا نیازهای شما را برآورده کند.