قیمت درایر جذبی
درایر جذبی
ژوئن 4, 2021
قطعات کمپرسور هوا
قطعات کمپرسور هوا
ژوئن 4, 2021
نمایش همه

قطعات درایر صنعتی

قطعات درایر صنعتی

قطعات درایر صنعتی

قطعات درایر صنعتی

یکی از تجهیزاتی که وجود آن در صنایع کاملاً ضروری و لازم می‌باشد کمپرسورهای هوا هستند که می‌توانند هوای فشرده برای بخش‌های مختلف قطعات درایر صنعتی را تامین کنند. قطعات درایر صنعتی ، درایر تبریدی در کمپرسورهای اسکرو و پیستونی مورد استفاده فراوانی دارد و کارکرد قطعات درایر صنعتی نیز چیزی شبیه به یخچال می‌باشد. درایر تبریدی می‌تواند هوای خارج شده از کمپرسورهای قطعات درایر اسکرو و پیستونی را به نقطه شبنم برساند و رطوبت موجود در هوای خروجی از این کمپرسورها را به حد اقل و یا به صفر برساند.

قطعات درایر صنعتی کمپرسور Dryer Air یا خشک کن هوای فشرده دستگاهی است برای حذف بخار و رطوبت از هوای فشرده تولید شده توسط کمپرسور. در هنگام تولید هوای فشرده بخارات خروجی از کمپرسور می تواند باعث مشکلات متعددی گردد که در قسمت بعدی تعدادی از آنها ذکر شده است و استفاده از درایر خشک کن تا حدود زیادی قطعات درایر صنعتی این مشکلات را حل می کند.

فرآیند خشک کردن هوا در درایر کمپرسور کاملا به شرایط محیط و حساسیت ماشین آلات وابسته است. خشک کن های صنعتی از نظر چیدمان پس از کمپرسور قرار میگیرند و در چندین روش عمل حذف رطوبت از هوای فشرده را قطعات درایر صنعتی انجام می دهند و از نظر جایگذاری پس از مخزن کمپرسور و تله آبگیر سایر قطعات درایر صنعتی قرار می گیرند.

جدا سازی بخارات آب از هوای فشرده به این شکل است که پس از فشرده سازی هوا و حذف ذرات درشت آب از آن، هوا وارد قطعات درایر صنعتی خشک کن هوا شده و سپس از طریق روش کم کردن دما و یا استفاده از مواد جاذب رطوبت آن حذف می گردد. برای سهولت در انجام کار و بالا رفتن راندمان در هنگام خشک کردن هوا، استفاده از میکروفیلتر و تله آبگیر و قطعات درایر صنعتی به شکل صحیح در خط انتقال هوای فشرده توصیه می گردد.