کمپرسور باد دیزلی
کمپرسور باد دیزلی
نوامبر 8, 2021
کمپرسور ROTAIR
کمپرسور ROTAIR
دسامبر 11, 2021
نمایش همه

کمپرسور دیزلی معدنی

کمپرسور دیزلی معدنی

کمپرسور دیزلی معدنی

کمپرسور دیزلی معدنی

کمپرسور دیزلی معدنی به کاربران امکان می دهد تا جریان هوا و فشار کمپرسور را به طور دقیق تنظیم کنند تا با نیازهای کاربردی خاص خود مطابقت داشته باشد. همچنین می توان کمپرسور دیزلی معدنی را با تجهیز به یک ژنراتور اختیاری به یک ماشین چند منظوره تبدیل کرد که هم هوا و هم نیرو را تامین می کند.

کمپرسور دیزلی معدنی برای استفاده ناهموار و عملکرد قابل اعتماد طراحی و ساخته شده است. مدل های مختلف و لوازم جانبی کمپرسور دیزلی معدنی تقریباً برای هر نیازی موجود است.

کمپرسور دیزلی معدنی در اندازه ها و فشارهای متفاوت موجود و برای بسیاری از کاربردها مناسب هستند.

کمپرسور دیزلی معدنی دارای طراحی شاسی و سایبان سنگین است تا محافظت عالی در برابر خوردگی و عناصر ایجاد کند. واحدها دارای موتورهای قدرتمند و در عین حال کارآمد از نام هایی هستند که می توانید به آنها اعتماد کنید.

طراحی جریان هوای بسته موتور را حتی در شرایط سخت خنک نگه می دارد. ویژگی هایی مانند باتری استارت سرد کمپرسور دیزلی معدنی در دسترس بودن را در تمام طول سال تضمین می کند.

قابلیت اطمینان عالی و نگهداری ساده کمپرسور دیزلی معدنی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. کارکرد کمپرسور دیزلی معدنی ساده است، دسترسی عالی به اجزا را فراهم می کند و نگهداری آنها آسان است.

طراحی کمپرسور دیزلی معدنی

کمپرسور دیزلی معدنی کوچک دارای یک مجموعه سوپاپ و پیستون هستند. این امر آنها را کوچک‌تر، سبک‌تر و قابل حمل‌تر می‌کند، اما میزان توانی که واحد می‌تواند ارائه دهد را محدود می‌کند.

به همین دلیل، آنها بیشتر در گاراژها، کارگاه ها، محدوده ساخت و ساز و سایر کاربردها استفاده می شوند که می توانید قدرت مداوم را جایگزین قابل حمل بودن آن کنید.

سایر مواردی که باید برای خرید کمپرسور دیزلی معدنی در نظر بگیرید عبارتند از اندازه مخزن، اینکه آیا شما یک واحد با گاز یا برق می خواهید و اینکه آیا در یک محیط حساس کار می کنید که طراحی بدون روغن ضروری است. برای اطلاعات بیشتر در مورد کمپرسور دیزلی معدنی ، می توانید مشخصات دقیق و کاربردهای کمپرسور دیزلی معدنی را از کارشناسان ما دریافت کنید.