خرید کمپرسور هوا
خرید کمپرسور هوا
جولای 1, 2021
کمپرسور هوای پیستونی
کمپرسور هوای پیستونی
آگوست 1, 2021
نمایش همه

فروش درایر جذبی

فروش درایر جذبی

فروش درایر جذبی

فروش درایر جذبی

فروش درایر خشک کن جذبی یا دیسکانت، دارای دو مخزن برج شکل است که در آنها مواد جذب کننده رطوبت (آلومینا اکتیو یا سیلیکا ژل) وجود دارد، این مواد دارای سطوحی با تخلخل زیاد است که رطوبت در این حفره های میکرونی به دام افتاده و جذب می گردد لازم به ذکر است که همیشه یکی از دو برج درایر جذبی، در مدار فعال می باشد و عمل جذب تا زمانی ادامه پیدا می کند که مواد جاذب رطوبت کاملا اشباع شوند، سپس برج به فاز ریکاوری و احیاء وارد می گردد و برج دوم فعال می شود و این روند به صورت دائم انجام می پذیرد.

کاربرد فروش درایر جذبی غالبا در فضا های است که دمای هوا در آنها تا حدود -40 درجه سانتی گراد کاهش می یابد و طبیعتا درایرهای تبریدی در این مکان ها کارائی خود را از دست می دهند. محدوده کاری درایر جذری در نقطه شبنم های +3 درجه تا -70 سانتیگراد است و از لحاظ کارایی، هوای خروجی از درایر جذبی 35 برابر از هوای خروجی درایر تبریدی خشک تر می باشد از دیگر مزیت های درایر های جذبی هزینه تعمیر و نگهداری بسیار ناچیز در آنها است و به عبارتی دیگر Maintenance Free می باشند.

فروش مواد جاذب رطوبت موجود در برج های درایر جذبی به صورت سالانه و در شرایط خاص زودتر از این زمان حتما باید تعویض گردد. در درایر جذبی پس از مدتی که سیستم کار می کند احتمال گرفتگی و یا پایین آمدن کارایی شیر آلات وجود دارد و به دلیل گران بودن مواد جاذب رطوبت موجود در مخزن درایر، احتیاج است که شیرآلات به صورت مدام کنترل گردند. فروش مواد جاذب رطوبت از جنس مواد سیلیکاژل با رنگ شیشه ای و یا از مواد آلومینا اکتیو با رنگ سفید به شکل نقل می باشد و از تغییر رنگ این مواد می توان به زمان تعویض آنها پی برد، به شکلی که اگر رنگ مواد جاذب از سفید به رنگ زرد یا قهوه ای تیره تغییر پیدا کرد زمان تعویض مواد فرا رسیده است.