کمپرسور اسکرو SCREW
کمپرسور اسکرو SCREW
دسامبر 11, 2021
کمپرسور پرتابل اطلس کوپکو ATLASCOPCO
کمپرسور پرتابل اطلس کوپکو ATLAS COPCO
دسامبر 11, 2021
نمایش همه

شیر برقی کمپرسور باد

شیر برقی کمپرسور باد

شیر برقی کمپرسور باد

شیر برقی کمپرسور باد

کمپرسورهای باد یکی از اصلی ترین دستگاه های موجود در صنعت هستند که مورد استفاده قرار گرفته و همچنین نیازهای زیادی را برطرف می‌کنند. در گذشته با نبود کمپرسورهای باد بسیار اتفاقات عجیب و غریبی در صنعت افتاده و امکان داشت کارهای صنعتی چندین روز و حتی ماه ها طول بکشد. اما امروزه با وجود کمپرسورهای باد این اتفاقات بسیار زمان کمتری نیاز داشته و همچنین می تواند به راحتی آن را انجام دهند. از لوازم بسیار مهم کمپرسورهای باد شیر برقی کمپرسور باد است. شیر برقی اصلی ترین و مهمترین قطعه موجود در کمپرسور باد است که این دستگاه از آن استفاده کرده و میزان باد خروجی و همچنین نحوه خروج آن را تعیین می نماید. بدون وجود شیر برقی در داخل کمپرسور باد این دستگاه نمی‌توانست کار کند و یا به خوبی فعالیت خود را انجام دهد، از این رو شیر برقی را اصلی‌ترین و مهم‌ترین قطعه موجود در کمپرسورهای باد می دانیم.

کمپرسورهای باد را از اصلی ترین لوازم صنعت امروز می خوانند. با وجود انقلاب های صنعتی که رخ داد کمپرسورهای صنعتی به اصلی‌ترین لوازم موجود در صنعت تبدیل شدند. اساس اصلی کار کردن کمپرسورهای صنعتی نیز وجود شیر برقی در داخل کمپرسور باد است. یعنی شیر برقی است که جهت تخلیه باد و همچنین میزان فشار تخلیه را تعیین می کند و از طریق دستور هایی که به برد می‌دهد به کمپرسور می فهماند که چه میزان مخزن را پر کرده و یا خالی نماید. برقی در کمپرسورهای باد بسیار مهم و ضروری است. از این رو زمانی که شیر برقی کمپرسور خراب می‌شود حتماً شیر برقی مرتبط با همان کمپرسور و با همان کیفیت را در داخل دستگاه تان قرار دهید تا کمپرسور دچار مشکل نشده و بتواند به صورت عادی به کار خود ادامه دهد.

شرکت هوا تجهیز خاورمیانه با وجود مهندسان حرفه ای و کارآزموده در این زمینه توانسته است بهترین و درجه یک ترین شیر برقی کمپرسور باد را در خدمت مشتریان خود قرار دهد. شرکت هوا تجهیز خاورمیانه با چندین سال سابقه در زمینه تامین و فروش انواع کالاهای موجود و لوازم جانبی کمپرسورهای باد، به فروش بهترین و درجه یک ترین شیر برقی های موجود در بازار پرداخته و از این رو نیاز مشتریان عزیز خود را برطرف می نماید.