فروش کمپرسور هوا
فروش کمپرسور هوا
ژوئن 4, 2021
فروش قطعات درایر صنعتی
فروش قطعات درایر صنعتی
جولای 1, 2021
نمایش همه

کمپرسور هوای دیافراگمی

کمپرسور هوای دیافراگمی

کمپرسور هوای دیافراگمی

کمپرسور هوای دیافراگمی

دیافراگم کمپرسور به کمپرسور غشایی نیز معروف است. این کمپرسور هوای دیافراگمی با استفاده از غشایی چرخان هوا را فشرده می کند تا هوا را به ناحیه فشرده سازی بکشاند و آن را به حدی برساند که در قسمت لوله ذخیره سازی انجام شود.دیافراگم کمپرسور هوای دیافراگمی از یک سیستم پیستون هیدرولیک تشکیل شده است همچنین می توان گفت که به  مایع یونی با گاز مخلوط نمی شود که به خوبی مهر و موم شده اند.فروش انواع دیافراگم کمپرسور های دیزلی و کمپرسورهای اسکرو برقی را از ما بخواهید از برندهای مطرح میتوان از Piston side  که دیافراگم های نخدار میباشد، نام برد.

کاربرد دیافراگم کمپرسور

دیافراگم کمپرسور از 2 سیستم، یک سیستم هیدرولیک و یک سیستم فشار هوا تشکیل شده است. دیافراگم فلزی یک جزی از protective محافظ بین دو سیستم است. همچنین می توان اشاره کرد که سیستم فشار هوا شامل 3 صفحه فلزی دیافراگم است که بین دو حفره صفحه، فرایندهای ورودی و خروجی هوا قرار می گیرند.

سیستم کنترل موتور میل لنگ هیدرولیکی کمپرسور هوای دیافراگمی که پیستون را در فشار کم حرکت می دهد. انتقال این پیستون مایع هیدرولیک مخالف را تنظیم می کند تا قسمت جانبی دیافراگم را کاهش دهد، نوسان حفره باعث تغییر روند هوا می شود. برخی از اجزای سیستم هیدرولیک کمپرسور هوای دیافراگمی می توانند به طور خودکار پمپاژ، شیر مایع هیدرولیک و شیر هیدرولیک هوا را که هوای اضافی را پمپ می کند، پر کنند.

کمپرسور هوای دیافراگمی برای اطمینان از اینکه سیستم هیدرولیک دیافراگم کمپرسور همیشه با چرخش فشار مطابقت دارد، پمپ پرکن اتوماتیک پس از خاموش شدن کمپرسور، مواد مورد نیاز را به سرعت در سیستم هیدرولیک کمپرسور هوای دیافراگمی می فرستد. هنگامی که یک فشار بر روی پیستون اصلی وارد می شود، سوپاپ نیز از سیستم هیدرولیک در برابر پمپ پرکننده اتوماتیک محافظت می کند، بنابراین می توان در سیستم مخالف شیر پمپ هیدرولیک تقویت کننده فشار را وارد کند