ساخت درایر تبریدی
ساخت درایر تبریدی
جولای 1, 2021
خرید کمپرسور هوا
خرید کمپرسور هوا
جولای 1, 2021
نمایش همه

فروش قطعات کمپرسور هوا

فروش قطعات کمپرسور هوا

فروش قطعات کمپرسور هوا

فروش قطعات کمپرسور هوا

کمپرسور هوا در مدل های پیستونی، اسکرو و سانتریفیوژ شامل تعدادی قطعات اصلی و جانبی می باشد که در دسته بندی زیر قرار می گیرد. در زیر برای آشنایی بیشتر توضیحاتی در مورد قطعات اصلی و همچنین لوازم جانبی کمپرسور هوا داده شده است. لوازم جانبی کمپرسور باد شامل قطعات و ماشین آلاتی هستند که در کنار کمپرسور عمل تولید هوای فشرده با کیفیت و انتقال آن را فراهم می کنند. این قطعات به طور کلی شامل درایر، میکروفیلتر اولیه و ثانویه، تله آبگیر، واحد مراقبت، برج کربن اکتیو، شیر اتوماتیک تخلیه یا اتودرین و سایر قطعات می باشد

بسته به نوع فروش کمپرسور قطعات متحرک و ثابتی در آن استفاده می شود هرکدام از این قطعات وظیفه خاصی را انجام می دهند و با ترکیب عملکرد آنها کمپرسور وظیفه اصلی خود یعنی تولید و فروش هوای فشرده را انجام می دهد. برخی از این قطعات مانند الکتروموتور، واحد هواساز ( پیستونی یا اسکرو)، سوپاپ اطمینان، پرشر سوئیچ، مخزن هوای فشرده، رادیاتور روغن و هوا، افتر کولر، فیلتر سپراتور، گیج فشار، پی ال سی PLC، تابلو برق کمپرسور، آنلودر، مینیمم پرشر، فن، لوله های ارتباطی و موارد دیگر می باشد که به عنوان فروش قطعات اصلی کمپرسور هوا شناخته می شود.

فروش کمپرسورهای پیچ روتاری و قطعات کمپرسور باد با کاهش نشت داخلی پروفیل های روتور را بهبود بخشیده اند و این به آنها امکان می دهد کارایی و قابلیت اطمینان بهتری ارائه دهند. آنها همچنین می توانند مقیاس اقتصادی نسبت به گزینه های دیگر را ارائه دهند ، به ویژه با افزایش قدرت اسب بخار در حالی که قطعات کمپرسور باد ترکیبی 250 اسب بخار یک تجهیزات بزرگ است که اغلب به زیرسازی خود نیاز دارد ، یک کمپرسور پیچ دوار 250 اسب بخار معمولاً “جمع و جور” در نظر گرفته می شود و می تواند با لیفتراک جابجا شود و در طبقه مغازه قرار گیرد. کمپرسورهای هوا با پیچ روتاری می توانند وسایل کم فشار و فشار بالا را به ترتیب بین 7 تا 100 بار کنترل کنند.